close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מחפשים נופש מוזל? צאו לחופשת חורף בקייב

מערכת שורשא כסליו, תשעח19/11/2017

קייב היא אחת הערים המרשימות באירופה. היא מציעה שילוב מרתק בין עבר עשיר לחיים המודרניים- המחיר זול לחופשה

תגיות:
קייב, עיר הבירה של אוקראינה ואחת הערים היפות באירופה, שוכנת על גדות נהר דנייפר החוצה את העיר המרשימה והיפה. על פי ממצאים ארכאולוגיים בני אדם החלו להתיישב באזור כבר לפני 15,000 שנה.

לעיר היסטוריה מרתקת ומעניינת, כאשר כבר במאה ה-9 העיר שימשה כבירה מרכזית של נסיכות קייב; אך לאחר תהפוכות רבות, קייב הוכרזה מחדש כבירת אוקראינה העצמאית בשנת 1991.

בשנים האחרונות החלו ישראלים רבים לגלות את נפלאותיה של בירת אוקראינה. כדאי לדעת כי דווקא עכשיו בעונת החורף כדאי לתפוס טיסה לקייב, לנפוש בעיר וליהנות מירידה תלולה במחירי הלינה והבילויים בעיר. למרות מזג האוויר הקר יש בקייב שפע אטרקציות לתיירים ושלל מקומות בהם כדאי לבקר ולבלות.

עיר יפהפייה ומלאת ניגודים
קייב היא אחת הערים המרשימות באירופה. היא מציעה שילוב מרתק בין עבר עשיר לחיים המודרניים. יש בה שלל כנסיות עתיקות ומבנים בעלי ארכיטקטורה מרשימה, לצד מבנים חדישים ובנייני זכוכית מודרניים, מרכזי קניות מפוארים עם חנויות מותגים ושלל שווקים דינמיים וססגוניים.

במהלך החופשה בחורף כדאי לבקר באתרי חובה כמו קתדרלת סופיה הקדושה, הקתדרלה היפה ביותר בעיר. קתדרלת סופיה הקדושה שוכנת במבנה לבן מהמאה ה-11, ונבנתה בהשראת כנסיית איה סופיה הנמצאת באיסטנבול. יש לה 13 כיפות זהובות וירוקות שניתן לראות מרחבי העיר, ובתוך המבנה ציורי קיר מרשימים, פסיפסים מדהימים ופסלים מרהיבים ביופיים.

כמו כן אין להחמיץ ביקור במנזר האורתודוקסי לאוורת קייב פצ'רסק. המנזר העתיק נבנה בשנת 1015, הוכרז לאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו, ולמעשה זהו מתחם מרשים של כנסיות יפות, מערות קבורה ומחילות תת קרקעיות.

למרות הקור העז בחורף כדאי לבקר גם בפסל אימא מולדת, אחת האטרקציות הידועות בקייב. הפסל המרשים, המתנשא לגובה 62 מטרים, שוכן במתחם של מוזיאון המלחמה הפטריוטית הגדולה ומציין את דמותה של המולדת. מהפסל, השוכן על גבעה, ניתן להשקיף לנוף מרשים של נהר הדנייפר.

אטרקציות חובה נוספות הן כנסיית סנט אנדרו, מדרון אנדרייבסקי, מנזר סנט מייקל הגדול, קתדרלת הקדוש ולדימיר, שער הזהב של קייב וארמון מארינסקי. מומלץ לבקר גם בפארק באבי יאר, שהוקם לזכר קורבנות השואה היהודים שנרצחו במקום באכזריות.

בילויים וקניות בקייב החורפית
אין כמו נופש בקייב בעונת החורף. כך תוכלו להבטיח לינה במלונות איכותיים במחירים משתלמים, טיסות מוזלות לעיר ושפע אטרקציות תיירותיות ואפשרויות בילוי. קייב ידועה במרכזי הקניות המודרניים שיש בה, וחובבי השופינג יכולים לבלות במסע קניות מהנה ברחבי העיר, בקניונים המחוממים ובשווקים הססגוניים.

כמו כן, חובבי הקולינריה ימצאו מגוון אפשרויות טעימות במסעדות מקומיות המציעות תפריט עשיר ומגוון. כדאי ומומלץ לבלות גם במסעדות העממיות, וזאת כדי לטעום אוכל מקומי אותנטי, טעים וייחודי. בשעות הערב המאוחרות אין כמו בילוי במועדונים המציעים הופעות של תקליטנים ומבחר עצום של משקאות אלכוהוליים במחירים שווים לכל כיס, לצד הברים הטרנדיים ובתי הקזינו.

מובטחת לכם חוויה אותנטית ומהנה, באחת מערי אירופה המופלאות ביותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה